• Школам
  • ВНЗ
Презентація
Зателефонуйте менеджеру відділу впровадження
+38 044 373-69-67 (вн.52)

щоб дізнатися більше та замовити презентацію системи

Є питання?
Для отримання додаткової інформації телефонуйте менеджеру відділу впровадження
+38 044 373-69-67 (вн.54)

або
листа

Функціональність

Автоматизована система «Тест» виконує наступні функції:

  • створення тестових питань різних рівнів складності;

  • створення тестів, орієнтованих на конкретні групи або на окремих учнів;

  • створення індивідуальної або довільної шкали оцінювання результатів тестування з використанням балів або оцінок;

  • зміна структури завдання при необхідності або видалення його з переліку питань;

  • установку тривалості тестування та інші обмеження;

  • перегляд результатів тестування.


Для створення повноцінних тестових завдань у системі доступно п’ять форм питань:

Форми питаньПояснення


Одна відповідь
  • Вчитель або методист вводить формулювання питання та кілька варіантів відповідей (від 2 до 10). Один з варіантів є правильним і обов’язково позначається для порівняння з відповіддю респондента.


Багато відповідей
  • У форму тестового питання вводиться формулювання питання та варіанти відповідей. Правильні відповіді (їх може бути декілька) обов’язково позначаються для порівняння з відповіддю респондента.


Відповідність
  • Респонденту ставиться завдання встановити відповідність. Це можуть бути історичні події та дати, реагенти хімічних реакцій та їх продукти, рівняння та їх коріння, і т.п.


Послідовність
  • Респонденту ставиться завдання розташувати наведені елементи в певній послідовності.


Коротка відповідь
  • Відповідь на поставлене завдання респондент формулює самостійно. Правильність відповіді визначається програмою.


У системі використовується два типи тестів: контрольний, щоб оцінити знання респондентів, і тренувальний для навчання респондента. Контрольний тест може бути призначений на певну дату для одноразового проходження. У разі необхідності його можна призначити повторно.

Для кожного завдання в тесті визначається шкала оцінювання. Тесту задаються параметри перемішування питань, встановлюється час на його проходження.