|
Науково-дослідний інститут прикладних інформаційних технологій
Акредитований центр сертифікації ключів
Шановні клієнти, згідно діючого законодвства у сфері ЕЦП, повідомляємо, що АЦСК ПрАТ "НДІ прикладних інформаційних технологій" припиняє свою діяльність з 10 травня 2018р.
З 08 серпня 2018 р. припиняється надання послуг електронного цифрового підпису, зокрема скасовані посилені сертифікати відкритих ключів, що видав АЦСК.
В разі необхідності надалі отримувати послуги акредитованого центру сертифікації ключів, Ви можете ознайомитись з їх електронним реєстром на офіційному сайті Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України https://czo.gov.ua/ca-registry
Головним призначенням Акредитованого центру сертифікації ключів є надання послуг електронного цифрового підпису та формування виключно посилених сертифікатів відкритих ключів з метою надання електронним документам юридичної сили.
Акредитований центр сертифікації ключів виконав усі необхідні вимоги чинного законодавства у сфері електронного цифрового підпису, отримав у Центральному засвідчувальному органі
Свідоцтво про акредитацію та надає посилені сертифікати відкритих ключів, що дозволяє використовувати технологію електронного цифрового підпису в системі державного управління, а також у комерційному та державному секторах економіки України.
|
Послуги Центру сертифікації ключів:
- Надання користувачам надійних засобів електронного цифрового підпису;
- Допомога при генерації відкритих та особистих ключів;
- Обслуговування сертифікатів ключів (формування, блокування, поновлення, скасування);
- Надання інформації щодо чинних, скасованих і блокованих сертифікатів відкритих ключів;
- Криптографічний захист інформації, переданої у відкриті мережі, завдяки направленому шифруванню;
- Фіксування часу.
Центр сертифікації ключів вирішує наступні задачі:
- Прискорення проведення численних комерційних операцій, скорочення об’ємів бухгалтерської документації, заощадження часу співробітників та витрат підприємства, пов’язаних з укладанням договорів, оформленням платіжних документів, наданням звітності тощо;
- Здійснення безпечного збереження електронних документів та їх обміну;
- Захист інформації від спотворення, несанкціонованого доступу, а також унеможливлення відмови будь-якої зі сторін від факту підпису електронного документу.
|
|
|
|