Інформація
Документи

Науково-дослідний інститут прикладних інформаційних технологій

Акредитований центр сертифікації ключів


Шановні клієнти, згідно діючого законодвства у сфері ЕЦП, повідомляємо, що АЦСК ПрАТ "НДІ прикладних інформаційних технологій" припиняє свою діяльність з 10 травня 2018р.


З 08 серпня 2018 р. припиняється надання послуг електронного цифрового підпису, зокрема скасовані посилені сертифікати відкритих ключів, що видав АЦСК.
В разі необхідності надалі отримувати послуги акредитованого центру сертифікації ключів, Ви можете ознайомитись з їх електронним реєстром на офіційному сайті Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України https://czo.gov.ua/ca-registry


Головним призначенням Акредитованого центру сертифікації ключів є надання послуг електронного цифрового підпису та формування виключно посилених сертифікатів відкритих ключів з метою надання електронним документам юридичної сили.

Акредитований центр сертифікації ключів виконав усі необхідні вимоги чинного законодавства у сфері електронного цифрового підпису, отримав у Центральному засвідчувальному органі Свідоцтво про акредитацію та надає посилені сертифікати відкритих ключів, що дозволяє використовувати технологію електронного цифрового підпису в системі державного управління, а також у комерційному та державному секторах економіки України.

Послуги Центру сертифікації ключів:
  • Надання користувачам надійних засобів електронного цифрового підпису;
  • Допомога при генерації відкритих та особистих ключів;
  • Обслуговування сертифікатів ключів (формування, блокування, поновлення, скасування);
  • Надання інформації щодо чинних, скасованих і блокованих сертифікатів відкритих ключів;
  • Криптографічний захист інформації, переданої у відкриті мережі, завдяки направленому шифруванню;
  • Фіксування часу.

Центр сертифікації ключів вирішує наступні задачі:
  • Прискорення проведення численних комерційних операцій, скорочення об’ємів бухгалтерської документації, заощадження часу співробітників та витрат підприємства, пов’язаних з укладанням договорів, оформленням платіжних документів, наданням звітності тощо;
  • Здійснення безпечного збереження електронних документів та їх обміну;
  • Захист інформації від спотворення, несанкціонованого доступу, а також унеможливлення відмови будь-якої зі сторін від факту підпису електронного документу.